Познайомимося!


Шановні відвідувачі блогу! 

Ласкаво запрошую в мою віртуальну вітальню.


Я рада, що Ви завітали до мене в гості. 
Давайте знайомитися. Мене звуть Ірина Воробйова. Живу я в м Харкові .Крім педагогіки, цікававлюся психологією (особливо зараз, коли в доступі нові публукації, дослідження; науковці йдуть вперед), люблю читати. Дізнаватися щось нове , люблю рукоділля, живопис і театр.Дуже люблю своїх друзів. Ціную в людях порядність, відповідальність, чуйність, доброту, розум і працьовитість. Люблю робити все з радістю і задоволенням. Інакше не виходить. Вірніше, результат буде іншим.  
Дорогі читачі та мої друзі, я завжди з великим інтересом прочитаю всі ваші коментарі та відгуки. Якщо стаття вам сподобалася, залиште, будь ласка, свій відгук. Ваша думка дуже важлива. Це дозволить зробити блог більш цікавим і корисним.
Буду вам вдячна, якщо ви скажете "Спасибі". Зробити це дуже просто. Натисніть на кнопки соціальних мереж і поділіться інформацією з вашими друзями.
І не забудьте, що сподобалася статтю додати в закладки.

 Давайте познайомимося.

Можливо серед Вас є мої однокурсники:

- 1985-1987 рік навчалася у Харківському педагогічному училищі на факультеті "Дошкільна освіта" 


- 1987-1991 рік студентка Глухівського державного педагогічного інституту ім. С.М.Сергєєва - Ценського, за спеціальністю " Викладач педагогіки і психології (дошкільної). Вихователь"




Ніби нещодавно разом навчалися, працювали, а вже за плечима 30 років педагогічної діяльності в садочках Індустріального району міста Харкова. Тож щиро запрошую до спілкування. 

Поглиблено  вивчила і узагальнила досвід роботи за темою :

2018: «Формування інноваційної культури педагогів як умова ефективної професійної діяльності» 

- Обласний педагогічний тиждень за темою «Диверсифікація форм методичної роботи в системі неформальної та неформальної освітньої діяльності педагогів»  Майстер-клас для педагогів Харківської області «Роль вихователя у формуванні  екологічної компетентності дитини дошкільного віку”, практикум «Використання інтерактивних папок в екологічному вихованні»

-  "Проблемно-тематичне об.єднання як засіб підвищення професійної майстерності вихователів в галузі образотворчої діяльності дошкільнят"
Майстер-клас для педагогів області «Дизайн»
-Семінар-практикум для вихователів району «Сендплей як матеріал для розвитку творчості та навчання дітей»
-Семінар «Впровадження сучасних технологій розвитку творчих здібностей дошкільників у практику роботи ДНЗ. Заняття : «Методологія ТРВЗ : конструктор казок В.Проппа» для вихователів-методистів Індустріального району .
Майстер-клас  для студентів Харківської гуматітарно-педагогічної академії «Вироби в стилі TUNNEL BOOK»


Маю друковані видання : 

- серія "Декоративне малювання"

- серія "Альбом з підготовки руки дитини до письма":






 

·              Стаття «Цікава подорож від крапки до літери», видавництво «Ранок»- Каталог «Дошкільні навчальні заклади» , 2013/2014 навчальний рік
·              Конспекти занять : «Опішнянський посуд», «Косівські іграшки», «Яворівська іграшка «Коник»,  « Петриківський розпис «Подарунок для мами».- УДК378.147:373.2.2.016, Харків – 2015- І.В.Фролова, М.І.Ярославцева «Декоративне малювання за мотивами українських народних промислів в освітньому процесі дошкільного навчального закладу» Навчально-методичний посібник. (Затверджено на засіданні науково-методичної ради КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія», протокол №3 від 14.12.2015р)
·              Опис досвіду «Проблемно-тематичне методичне об'єднання як засіб підвищення професійної майстерності вихователів у галузі образотворчої діяльності дошкільнят». - Джерело педагогічних інновацій. Інноваційні практики розвитку життєвої компетентності дитини дошкільного віку: Науково-методичний журнал. – Випуск№2(14). – Харків: ХАНО, 2016
·              Стаття «Дитина і архітектура»,  конспект заняття «Замки і фортеці», конспект заняття «Юні архітектори». Періодичне видання «БВДС» №11,2017- Збірка «Педагогічні проекти пізнання світу»

  Мої досягнення :

2014р.- Лауреат обласного конкурсу "Вихователь року-2014", переможець в номінації "Вихователі-методисти"





Немає коментарів:

Дописати коментар